המועצה > חדשות ועדכונים > ניוזלטר המועצה לצרכנות

ניוזלטר המועצה לצרכנות

משחק הוגן - חדשות המועצה הישראלית לצרכנות - אוקטובר 2013

לראשונה בישראל- שבוע צרכנות עירוני, ביוזמת המועצה לצרכנות ובהשתתפות מאות תושבים
שבוע צרכנות נבונה ביקנעם הסתיים באירוע המירוץ לקניון. המשפחות שסיימו בשלושת המקומות הראשונים זכו בפרסים יקרי ערך. האירוע נועד להעלות את מודעות התושבים לרעיון הצרכנות הנבונה ולהקנות כלים מתאימים להתנהלות הצרכנית היומיומית בדרך חווייתית וייחודית.


 

המועצה הישראלית לצרכנות
אוקטובר 2013
             
                         
לראשונה בישראל- שבוע צרכנות עירוני,
ביוזמת המועצה לצרכנות ובהשתתפות מאות תושבים

 שבוע צרכנות נבונה ביקנעם הסתיים באירוע המירוץ לקניון. המשפחות שסיימו בשלושת המקומות הראשונים זכו בפרסים יקרי ערך. האירוע נועד להעלות את מודעות התושבים לרעיון הצרכנות הנבונה ולהקנות כלים מתאימים להתנהלות הצרכנית היומיומית בדרך חווייתית וייחודית.

סקר המועצה לצרכנות מגלה: ציבור הצרכנים יעניש יצרנים על התנהלות בלתי הוגנת

64% מהנשאלים ענו כי יפסיקו לרכוש מוצר מסויים אם יגלו חוסר הגינות כלפי הצרכן. מנכ"ל המועצה הישראלית לצרכנות: "על המגזר העסקי לשנות את התייחסותו לציבור הצרכנים ממעמד של פרה חולבת שנועדה לגריפת רווחים, למעמד של שותפים".
למידע נוסף

בדיקה מיוחדת של סיירת המועצה לצרכנות: תאריכי התפוגה של המוצרים
על אף שמרבית המוצרים שאנו רוכשים הם עם תאריכי תפוגה של שבעה ימים ומעלה, בדיקה שערכו סיירי המועצה לצרכנות ב-57 סניפים העלתה: בלא מעט מקרים התגלו מוצרים עם תאריך שפחות מ-7 ימים ואף והתגלו מקרים בודדים של מוצרי פגי תוקף על המדפים.
למידע נוסף
המועצה לצרכנות לבזק: ציינו את מחיר שירות הכוכבית של שירותי 144

מסקר שערכה המועצה הישראלית לצרכנות באמצעות מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה עולה כי 96% מהעושים שימוש בכוכבית לא יודעים את המחיר שעלותו 61.05 אגורות. מנכ"ל המועצה לצרכנות: "לציבור יש זכות צרכנית בסיסית לקבל את מלוא המידע הדרוש לו לשם קבלת ההחלטות על רכישת מוצר או שירות"
למידע נוסף

הודעה חשובה למתלוננים נגד חברת איקיוטק - iqtech
בעקבות תלונות רבות שהגיעו למועצה לצרכנות בחודש האחרון על קבלת מכתבי התראה לפני הוצל"פ לדרישת תשלום אלפי שקלים מחברת איקיוטק - iqtech - לפניכם הנחיות כיצד לפעול ותבנית מכתב לצרכן.
למידע נוסף
כל המידע לצרכן

תלונה שטופלה בהצלחה

ל

ש' מירושלים נרשמה כמנויה למועדון כושר גדול וידוע .לאחר שלושה חודשים החלה לסבול מכאבי ברכיים וגב שהלכו והתעצמו. ש' ביקשה לבטל את המנוי, אך במועדון הכושר סרבו. האם היא הצליחה?
לתלונה בהרחבה


ף

מאמר דעה

 

בלי סודות / עו"ד אהוד פלג
לאחרונה פורסם בתקשורת כי חברת "טרה" הסירה מספר רכיבים בעלי ערך תזונתי ובריאותי מן הגבינה הלבנה והקוטג' מבלי ליידע על כך את הציבור. האם התנהגות מעין זו היא בבחינת מדיניות הוגנת כלפי הצרכנים?
למאמר המלא

לאתר המועצה לצרכנות טופס תלונה / בקשת ייעוץ
© כל הזכויות שמורות למעצה הישראלית לצרכנות טלפון 03-6241034

להסרה מרשימת התפוצה אנא לחץ/י כאן

Powered by Publicators